zaterdag 27 oktober 2012

Sneak preview

Oh jee... Ik vind het best wel spannend. Een kleine sneak preview. Geen blokjes maar streepjes dus. De blokjes zijn mislukt en dat kan ik u niet aan doen.
Wel vrolijk met felle kleurtjes.

En ik zit hier stiekem nu al te balen.
Want wie mij een beetje kent weet dat ik niet zo goed ben in weggeven. Ik bedoel... weggeven kan ik wel, maar niet iets zelf gemaakts. Tja, want of ik vind het leuk en dan wil ik er geen afstand van doen, of ik vind het niet leuk en dan krijgt u het natuurlijk ook niet.
En dus krijgt u niet een heel uniek exemplaar, ik maak voor hier op de bank precies dezelfde. Dat u het maar eventjes weet.

En nu ben ik benieuwd wie er allemaal gaan afhaken. Die ineens geen trek meer hebben in dat kado van mij....
Maar mocht u juist nog wel willen mee doen.... en kan uw huis nog enigszinds wat fleur gebruiken?
Laat dan HIER een berichtje achter.
En een linkje op uw site zou ik wel heel leuk vinden natuurlijk.
En nou ben ik sinds kort ook nog eens op facebook te vinden. Das toch tof he?
Dus delen met die hap. Of gewoon 'liken' natuurlijk!
8 November wordt deze verloot!

13 opmerkingen:

  1. Het ziet er geweldig uit, mooie kleuren en strepen, super netjes gehaakt! X Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeiii....dat ziet er gaaf uit!!! Gelukkig doe ik mee...hihi.

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap dat het dan moeilijk is om weg te geven, maar ik vind het wel heel cool dat je het voor iemand maakt! Succes nog even!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Hoe doe je dat, die zigzagjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hum.... Ik heb elke 15de steek dus 15-45-75-enz 3 stokjes in dezelfde steek van de vorige kleur en elke 29ste steek het stokje half afhaken en op je naald laten zitten, steek overslaan en nog een stokje half haken en dan 3 lussen op je naald in 1 keer afhaken... Ben niet zo goed in uitleggen. ... Hoop dat je het snapt. Zo niet... Ik zoek altijd filmpjes op you tube... Zo leer ik het mezelf. Succes

      Verwijderen
  5. leuk, vrolijke kleurtjes. Ik ben bezg met een ripple deken voor op dochters bedje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oww wat mooi!!
    daar zou ik ook graag een kans op maken hoor!
    dus ook ik word volger hier en zet een link op mijn blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik snap dat ge hem niet wilt weggeven!
    veel en veel te mooi
    gij zijt zot dat ge dat maakt voor een ander!!!!
    maar allé, als ge hem toch weggeeft, wil ik wel een kans maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou...ik ben heeeel beniewd én gek op wat kleur !! En ik snap ook wel dat dit té mooi is en je er moeite mee hebt om weg te geven. En uiteraard meld ik mezelf er ook graag voor aan; word ik volger en zet een linkje. Dit is té spannend/leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb me net aangemeld, ik vind deze ook heel mooi hoor, en ik snap dat je er moeilijk afstand van kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er toch reuzetof uit ? Allé zeg, waarom zo twijfelen aan jezelf ? Linkje zal niet lukken (geen eigen blog), maar voglen zal wel lukken . Dat doe ik meteen.
    'n Vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig blog heb je en ben daarom ook volger geworden, maar wil ook graag meedoen met je give-away, want ik vind wat ik zie erg mooi en die kleuren, ben ik helemaal weg van. Ik ben met een deken bezig voor mijn zoon, met allemaal verschillende steken in banen. Leuk om te maken hè? Zeker in deze tijd, waar het zo vroeg donker wordt.
    O ja, ik heb een link op mijn blog gezet!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen